7.31.2009

^_^ Here we go...

VOILA! :D The new mangas!!!







From Left to Right:
Beck volume 2, 4
Bleach volume 1, 2
Candidate for Goddess volume 2, 4
Claymore volume 1
Comic Party volume 1, 3
Crimson Hero volume 1-3
Dr. Slump volume 6
Death Note volume 11, 12
Dragon Ball Z volume 2
Dragon Hunter volume 12
Et Cetera volume 4
FLCL volume 1
Gentlemen's Alliance volume 1
Get Backers volume 1
Heaven! volume 1
Immortal Rain volume 1-4
LiLing Po volume 1-3
Love Hina volume 9
Negima! volume 14, 15
Onegai Twins
Penguin Revolution volume 1, 2
Petite Cossette volume 1, 2
Pita-Ten volume 1
Real Bout High School volume 3
Samurai Deeper Kyo volume 25
Tactics volume 1
Zodiac P.I. volume 1-2


on top from left to right:
Zettai-Kareshi (Absolute Boyfriend) volume 3 [in original Japanese]
Sword of the Dark Ones volume 1
Tokyo Mew Mew A La Mode volume 1


all of these were $2 except FLCL, which was $1 because there was a bit of a rip on the back cover. TAPE! :D

Anyway that's all ^_^

7.30.2009

wow... today... where do I start?

Perhaps I start at this: I HAVE ONE THOUSAND (Plus) CDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Whats number 1,000 you ask? It's this: Nausicaa the soundtrack.
$2.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D




That's not all I bought though.... >.>
My manga shelf will probably be called overstuffed now... XD That's right. Manga. AND LOTS OF IT!!!! Since I have but an hour before work, I won't have much time to take pictures, so I'll have to do that post tomorrow or tonight. Whichever one has more time. ^_^
I will says this. Negima, Death Note, Dragon Hunter, dragon ball z, real bout high school, beck, bleach, and much much more!! Even a Japanese version of volume 3 Absolute Boyfriend! *i'm pretty sure that's which one it is* ^_^

Anyway, that's kinda all the time I have for now. More to come later :)

7.28.2009

Quickie

Anyway, today I FINALLYYYY finished K-on! :)
It was a pretty good anime, overall. I like how it was short---and funny XD Unlike the somewhat serious and LONNGGGGG anime I'm still watching: D.Gray-Man. It's a good anime, just a bit overwhelming because it's 100+ episodes :P

Anyway, on gaming news... I'm thinking about buying one of the .hack games :) Just thought I'd buy one used at gamestop and try it out finally. Dunno when I'll get it, maybe tomorrow? ^_^ We'll see.
Also in gaming news, I've finished level medium on Guitar Hero Smash Hits (PS3). I also started doing bass on expert just for the heck of it.

Hmm... that's about all I think.
Anyway, later guys!

7.27.2009

+3 = 1,000 (also number 100 post!)

ZOMG!!!! I was just looking at my CD list that I've kept since forever it seems... I've only got three more CDs to get before I hit ONE THOUSAND!!!!!!!!!!! ZOMG!!!!!!! :D

On a slightly related news, This is my hundredth post on blogger! ^^ Yeah me.

Uhm anyway... DVD reviews... I've thought about doing this actually, on youtube. Like an anime dvd/vhs... manga review thingy. There's a lot out there... so IDK... O.o

Really don't have much else to say. I've been watching Soul Eater, not too far, but so far it's pretty good :) I'm also working on finishing the 'playlist' for gigafrosty's dvd collection in 'excruciating detail' lol... there's like thirty videos @_@ But should've known. I mean, when you look at his collection... I mean... DUDE!!! XD you should check it out: Playlist HERE! Click THIS!


Anyway that's all for now I suppose. Lemme know what you guys think about me doing a review! XD

7.22.2009

EUREKA!!!!

. . . . suddenly I feel as if I'm missing something because Eureka reminds me of Eureka 7--which I haven't watched X_X

Uhm anyway.... I found my adaptor... So yesssss pictures of the updates! :D It's a bit rough for the DVDs as I haven't watched/checked them yet... going to after this though I think :)

Anyway... without further ado..... the stuff I bought last week (I MIGHT miss a few things, I'm not sure...)

All right... IDR when exactly I bought this. But I'm pretty sure it was last week. Kiddy Grade volume 3. That makes two out of however many there are, that I have :D whew...


Wedding Peach volumes 3 and 6. I now have volumes 1 and 2 of the manga, and it's pretty much one of those "Sailor Moon" types. Pretty funny, and for three dollars, why not get these? :D


Cromartie High School. COMPLETE!!! I'm eager to finish up this series. It's hilarious! and short! Each episode is like ten minutes O_O



Trigun volume 2.... $2... what more can I say? ^.~



Lone Wolf and Cub. this I think I used one of the coupons on? I'm not sure.... O.o; Anyway... It's pretty good. Volume 1 of the series ^^



Kingdom Hearts complete; three dollars each, i think? Anyway--too lazy to check even though the shelf is rightttt by me!---This series isn't my fave. As a matter of fact, I'm not buying any more XD The facial expressions are hilarious, but they jump to the next episode right when the last one just started getting good. BLAH! Not a favorite. Also in the background is another by I bought not-clearanced. Thickness volume 1 Mao-chan! :D i love it actually, and was embarrassed/surprised to find out it was written by the same guy who writes Love Hina! *tis why they're right by each other; i rearranged the shelf by authors now*


Vampire Knight volume 2. I like this series :) 'nuff said! >=D


train-man densha otoko. volume 1. based on the movie Train-Man *which i reaaaallyyy want to see!!!!* and i found another manga in the same series I think? Called train-man. I didn't buy that one :( wahh! should have XD grrr... anyway....



DEATH NOTEEEE!!!! Slowly and surely I'm getting them :D And actually these are ones that I don't mind buying 'new' instead of clearanced hehe. So they're about four to five dollars each. Now i'm only lacking volumes 2, 11, 12, 13!!!!! :D



Hot Gimmick. a shojo. i like shojos, and this one looked pretty good after flipping through a few pages. now i just hope i can find volume 1!! XD



Naruto was two dollars each; and though some might shoot me for having this series, others will applaud XD i just bought them cuz i kinda like them, and gosh.. they were only two dollars each guys!!! O_O on top of it is By the Sword volume 1, haven't read it yet.. but anything with a sword in the title or on the cover or in the description.. well it catches my attention ^^ another clearance.... and another clearanced: Saiyuki volume 2. IDK howwww many of Saiyuki i've seen on my hunts during HPB! I finally went on and bought this one. haven't read it yet. hoping to get volume 1 first LOL. above that is one i hadn't seen before: Gamerz Heaven volume 2. basically, reading the description, it reminded me instantly of the .hack style of people getting into virtual games then something happens. haha! anyway, looked pretty good... and for only $2.48 *not clearanced! i love HPB like that... hehe* i couldn't resist this one which i hadn't seen before.



Technically the Star Trek manga I didn't buy until today. It's the first---maybe only?--manga that I've bought FULL PRICE!!!! GASP! How dare I you ask? Well that's easy. It was a gift card I got so to speak free as a deal when you buy Guitar Hero Smash Hits -this was some weeks ago- soooo.... the way I look at it, it's kinda free. HAHAHA!!! :D
The rest are .hack//twilight 3 the one i was missing; and .hack//another birth, $2 of course.




THE SAMURAI DEEPER KYO BOX THAT I GOT FOR THIRTY DOLLARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





and now.... this one's going to take a while @.@


Basically we have the three dollar DVDs i found at my favorite HPB that i said wasn't a fave, but it's still standing firmly in it's place anyway because of THESE!!! hehehe All right.. we have going from bottom to top: Black Jack the movie *was not $2*; Innocent Venus volumes 1, 2; Get Backers volume 1, 2; Strait Jacket; Sasami Magical Girls Club season 1 *two discs inside*; S-CRY-ed volumes 4, 5, 6 which means i only have volume 1 to complete this.. now these dvds were fairly scratched so i gotta check them to ensure they play; RahXephon volumes 4, 5 *finishing touch that i needed to complete, aside from the movie which i almost got but didn't blahhh!* again i need to watch these because they are scratched; Beet the Vandel Buster volume 1, nicely wrapped up so i probably won't worry about this one lol; Once Upon a Time in Mexico... yes i know, not anime. but i LOVE that movie! Johnny Depp! <3 hehehehe (don't be jealous, Wes :P he's only an actor lol) then there's Kamikaze Girls. gotta watch that, dunno whether it's good or not, it looked it though; then in chinese/japanese form is The Forbidden Kingdom, and King and the Clown. i reallyyy need to check these because i'm not too sure if they work. they're like my Death Note LA movies, so i'm figuring they will, but i'll check anyway.

then on the farrrr right you can see two mangas. these are also new: Battle Royale 1, 3. i must inform anyone interested that these mangas are rated Mature! and for good reason! so if you don't like that stuff, don't buy these XD i liked them anyway >.> hehehe



sooooo i think that's all....
anyway, i'm off to update the ridiculously behind list on my other blog post. so... bai bai! :D


~~~EDIT!~~~~
Okay I just checked King and the Clown, its wrong region code. waaah... Forbidden Kingdom won't do anything on the computer so i get to check it later. just watched Kamikaze Girls. I LOVE IT!!!!! :D it even has Anna Tsuchiya in it! love her! :D

long time no see :D

So yeah I haven't been on the computer AT ALL until now! @.@ Talk about crazy!!!

So since then, a bit of things have happened ^^ nothing major, in a good way I guess? Anyway... Going to keep this short... Just because... well, just because!

I got my Cromartie High School DVDs sometime last weekend or Friday, I can't remember which. These past days have just run right into each other @_@ Driving me crazyyy!!! Uhm, secondly, I DID manage to use that fifty percent off DVD. I was going to show a picture of what I got... (Samurai Deeper Kyo dvd set, complete in that awesome wood box thingy~~$30 with that coupon :D )... but the adaptor card I use for the microSD card that's used to shift photos from my cell to the computer has mysteriously disappeared... We all know why.... The past few days I've also been messing with my room. Finally finished that today :D However that adaptor, and one of my newer CDs has turned up MISSING !!!! X_X confound it! I'm hoping to relocate them tomorrow after work--which is a wonderful half day :D and thankfully the half day with the most shifts, therefore the most money ;) hehe...

Uhm.... bought a lot of manga and DVDs, some anime some movies--mostly anime :P--- the past week... I'm also behind on updating just about everything that holds a list or picture list so to speak of my collection :P Not cool but oh well can't help that, I've been uber busy with work lately @.@

Oh yeah... and if you've been eyeing that count I did and that's under my name and in the profile thingy to the right... (it's higher than right here FYI), Let me tell you that it is actually now behind as well :P I don't feel like counting atm because, again, too busy! X_X I feel like I have zilch time in the world! :D yeah me!

Anyway, I think that's all.... So, later everyone :)

7.17.2009

~woooo~~~~~

So Cromartie is taking a bit longer than expected because righstuf is doing their inventory! T_T they just shipped it the other day, so I'm guessing it'll be here by Tuesday. BLAHHH!!!!! D: i no wanna wait!!! XD

On the lack of waiting news... I just had a blast today after work at Half Price Books ^^ we went to two of them. One I found a bunch of dvds for $3 each :D and the other I got $2 mangas, and volume one of Death Note; anddd the Black Jack movie which i didn't realize they had made O_O i used my coupon on that xD
Pictures will come soon, IDK when but they'll come... LOL!!!

I'm hoping for an awesomeness Sunday. That's the fifty percent off coupon O_O Epic! :D

7.14.2009

this week . . .

Shall be interesting.

Got my room redone finally---thanks family for helping! ^^--and HPB has coupons of discounts for single items this week. I can only hope I'm off Sunday!!! XD the majorly big coupon, 50% off, is on that day!!! :D

Anyway, I bought some manga, and two dvds today. Used a coupon that was actually for this and next month. 15% off the entire purchase, so I saved a bit of money ^^ Saved money anyway because it's HPB ;D hahaha
Anyway... uhm... Expect pictures of a bunch of things LOL But not soon XD hahaha

7.13.2009

WOAAA!!!!

I feel like I'm being sucked into the realm of busy! XD Saturday was AWESOME! Got me some manga, some CDs, saw Monsters vs Aliens *loved it btw!!!* and ate for the first time at Steak n' Shake... which was awesome as well! Then at Walmart, I finally got something to use to reorrganize my room totally and completely! I'll be getting rid of two of the smaller shelves in my room and my desk. And in place, i have like 13 of these drawer thingies that are colorized. I can't wait to show you guys what it'll look like! Hopefully I'll have a few spots for some of my anime posters finally! XD Might take down the inspirational pictures, some anyway I'm tired of. But I'm not taking down my Starry Night photomosaic!!! it's staying up! :D

Anyway... as i said, I did buy some things when we went to Half Price Books. I was most certain I'd find SOMETHING!!! I ended up finding a few clearanced manga, then ended up getting a really thick one, volume one of Mao-chan <--kiddish manga, but those are sometimes my favorites! LOL! Anyway... I found like eight, i think, bags that had like maybe six tops comics in each bag. They were three dollars each, and for teh most part that I could tell, they were ALL Blade of the Immortal. A samurai story I haven't really went into yet. I was close to buying them, but I haven't even read the other comics of anime/manga that i have so I decided to save my money and not buy the comics.

I got a Sakura Wars soundtrack for cheap, two discs! then two others I have yet to listen to because i was so busy! @.@ I'm even kinda speeding this along XD if you couldn't tell, then maybe I've gotten better at typing or... something...???? IDK!!! I'm too tired to make sense!! :D

Uhhh anyway.... I'll have to upload pics of what I bought, and then of the newly redesigned room. ^.^ should be a blast! i've got it in my head of its awesomeness... i just hope it turns out okay! It should since my mom's helping---i think!!! She's great at this kinda thing :)

Uhhmmm anyway that's all for now. Later!

7.10.2009

Anime Updates ^^

THEY ARRIVED IN THE MAIL WHILE I WAS AT WORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

And then of course there was the other from amazon that I got on Tuesday I think it was :)

Anyway, here they are! Wait is over for you guys ^^


From Amazon.com I got, for $28.49
Bleach Season 2: The Entry



And the rest is from rightstuf.com ^_^ my new second favorite place to buy anime and stuff---Half Price Books will always be my favorite >.> But rightstuf.com's bargain bin is awesome XD too awesome to pass up!

So here we go....


Up first is RahXephon volume 2~~$5.00~
One of the three discs in the series that I don't have... Unfortunately, it isn't a thinpack case, like the others I own. So it's going to look soo out of place XD



Gundam Seed Destiny volume 2~~$5.00~
The last one I needed to complete this series! Woot!!




Trigun volume 3~~$5.00~
Also the last one I needed to complete the Trigun series. woot! hahaha... as you can tell though, kinda like the RahXephon case, this one is not going to match with the others. Why you ask? Because it's part of the Signature Series---the ones I have are not XD



Fat/Stay/Night volume 1 with ost~~$5.00~
Five dollars for an anime and it's ost... when each were four dollars a piece. Gee... no brainer!!




And last but not least...
Comic Party, complete thinpack~~$15.00~
.... I just liked this series, enough said :)



And there you have it. The update for this week I guess you could say :P
I just purchased the complete Cromartie High School---a really hilarious anime series that was actually cheaper to buy individual dvds of on rightstuf.com rather than buy the special daily thing that was around thirty dollars!!! instead---with stupid shipping >.>---i spent $21. though without it was $12 XD darn shipping and handling >.>
I should be getting that set around Monday or Tuesday. So excited! The show is hilarious, though episodes are short, it's well worth the money. I'm sure I'll be watching it a lot! As I told my brother, this show is now on my top ten faves---it's number ten though LOL


Uhm that's about it. I'll let you guys know what i think of Fate/stay night... as I haven't watched an episode before, but have heard it's quite good. That's about it, so... until next time... LOVE YOUR ANIME! :D

7.07.2009

EPIC BORDOMENESS!!!!

:P I'm soooo boredddddd. . . . .
I haven't watched any of the animes I'm working on or started yesterday. . . I just feel like a blob. It's kinda hot, too :P
I gave some thought of going to AnimeFest this year. But I might not do it because of money issues T_T Sad sad sad.... I want to go, but I don't think it's wise at this point. Though it seems like a long time from now, my slightly less than 3 years before being kicked out to move on my own, it really isn't that far away. Need to get some things settled and such. And that means no overspending!!!! >.>

Anyway.... EPIC BOREDOMNESSS begets the strangest things.....




Anyway, those are roughly done, because I also added the stuff coming in the mail---hopefully soon! XD
Ehm.....

oh!

Awesomness has just struck :D
I got a bucketload of Perfume songs! ^(^w^)^ I'm sooo happy!!!!! Perfume is like my all time favorite Japanese group :)

Hmmm..... oh and some other tunes too.... :P hehehe

Uhhhh I'm drawing big blanks here, so I guess I'll just end this :P

Shame I don't have more readers >.>

7.06.2009

the last update, pictures instead of video

^_^ considering the last blog, I asked if you guys preferred videos or pictures for updates----the single result was picture. So here we go. What was on the video, now in pictures ^^

One Piece manga JAPANESE *haven't figured out which volumes yet XD*


Excel Saga volume 2 -- hilarious! i want to get the anime actually XD


Moon Phase, Japanese volume 1 --with two discs, i'm assuming it's volume 1, 2 in one volume???? not sure X_X haven't watched it yet.





And of course, whenever my new purchases arrive, I'll do an update.

i refuse to go to slee. . . zzzzzzz.. . . . .

So anyway, rebelling against my newly input bedtime schedule.... I'm awake at 2 am. I think I'm too hyped up over something, but I'm not sure what. I figure it's the new anime I got cheap yesterday, online shopping as part of my new budget.

What's that, you say?
It's called an allowance ^_^ It's so far helping me not spend a hundred dollars in one place. I average about $20 a week, maybe... Depending on how nice the paycheck is :P Last week was not so grand, but I didn't care XD

Anyway, a friend via youtuber and twitter told me about rightstuf.com's bargain bin and such, and I finally checked it out yesterday because I was reaaaallyyy bored. Come to find out, we had nothing planned for the 4th of July T_T ----I'll get to what happened during the fireworks in a bit---So I was uber bored and decided to check it out.

This was... like... heaven O_O
The bargain bin held so many goodiessssss I wanted to buy them alllll!!!! Amazingly I limited myself to about forty dollars, and that's with the eleven dollar shipping via UPS--i don't trust our mail all that much, so i went UPS. I'll talk about the purchases another day. ATM i'm just rambling because I can't make a video where I talk XD hahaha! (been wanting to do one of my anime and manga collection for months now but can't get the bravery to ask if i can borrow our video camera... yet... i will one of these days ^^

Anyway, getting off track....

I bought maybe five things on there I think? For the most part, they were missing DVDs on sale that I needed to complete some collections I had.



I compared the prices of a few of these bargains with amazon.com--another place I buy online ^^... some were cheaper used on there, so i refrained. While scrounging through amazon, however, i found something i jaw-dropped to. Bleach Season 2. $28.49!!!! XD When i bought season 1 at HPB, they also had Season 2. Thirty dollars, then, it was. I didn't buy it there---and now i'm glad!


So anyway... that's all the cyber fun i had, besides watching more D.Gray-Man *new homework assignment so to speak by the anime guy from work ^^*




Now for the lame 4th of July *next year i'm working XD fireworks just don't hold any magic anymore for me :(*
Amazing coolness is that fireworks are visible from our neighborhood. We just have to walk down to the corner and voila. However, upon doing this, my brother ended up sitting on an ant pile O_O.... he's slightly allergic to the bites, but he's doing okay. last year, he got bit by ants, too... i'm wondering if next year he'll frown and go "i'm not going" XD
Oooo another fun fact: bro's learning how to drive. He's been learning for a while, and he's pretty good at it too! :)


^_^ now I just remembered something... I was wondering... Do you guys prefer the updates via pictures, or the short videos? :) Just wanting imput!
Miss everyone on AD :( totally stinks that work is driving me away from basically everything. I need another job... but my raise is due real soon... T_T so it's frustrating to think I'm leaving just shy of earning that twenty cents! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... idk if it's even $.20 >.> XD i won't know until next week-ish... blahhh... i hate box office.
people expect you to know how good the new movies we get in are, but they never let us view them when we get 'em... unless we went to the main theaters (ours is a discount one) to watch it when it first came out. T_T i might, if the theater we get to go in free wasn't fifteen hundred miles away >=O *exaggerated but who cares?*

>.> so that's my ranting for now.
i'm pretty much a bubbling, walking human of unhappiness right now XD
Anyway... at least i'm pretty much over my illness or whatever it was that was messin' with me for two weeks TT_TT..... so there concludes, i guess, this rant/blog.